secrets ..

mamma och pappa har nyss åkt in till stan , undra va dom ska göra där ?
bara för att retas lite va jag tvungen att fråga :
s - jag följer med !
m - nej , det är väll inte så kul attt sitta i en bil fram och tbx ,
s - ja ? va ska ni ens göra ?
m - eeeh ? vi ska hämta lite grejer till utbygget ..
s - hahahaha , va det de bästa du kom på ?`:)))))
va tror ni dom ska göra där ?
eftersom jag fyller år på lördag så är det ju nästan solklart att dom ska in och köpa presenter t mej ! :))
så va ju tvungen att fråga va dom skulle göra ! nej usch , nu blev jag ju nyfiken över va jag kommer att få ! 
                                                                                                          


Kommentarer

Kommentera inlägget här sötnos ♥:

vah heter du ?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag kan se det)

har du blogg ?

Skriv här hjärtat ♥:

Trackback
RSS 2.0