tjjjjja sunshines !

hittade att dett internettcafe hor så jag ar inne på datorn her ! :)
som ni ser går det inte att trycka på vissa knappar for ja inte ar i sverige !
men idag har vi badat i poolen , gått runt och kollat inn allt , och nyss har vi varit
till stan ! kopte bara ett par sjukt snygga jeans , fotlank och ett linne ,
det blev bara lite snabb shopping , men kopte ju aven sunglasses och godis och sont på
texfriin , eller hur det nu stavas ! får se om jag uppdaterar mer underveckan !
lite jobbigt ar det att dom inte kan svenska , och inte en enda svensk ar det har !
menmen , jag vanjer mej ,
stall gjarna massa frågor sa svarar jag på dom nar jag kommer hem ,
kanske blir endrade planer så jag kns inte kommer hem på sondag andå
men det får vi se ,
haha , mina grannar foljer typ efter mej ! ;o
ar jag kand har ocksà ? :)))
undra vart jag ar va `?

gammal bild jag hitta , då brydde jag mej inte ens om mina ogonbryn !

Kommentarer

Kommentera inlägget här sötnos ♥:

vah heter du ?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag kan se det)

har du blogg ?

Skriv här hjärtat ♥:

Trackback
RSS 2.0