sommerland !

yyeah , min vecka har varit valkigt rolig ! :)
igår va vi vad havet och bada osv , sjukt fint va det ! litet tips vi bada i saltvatten ! nu ar det kanske lattare att lista ut ? eller ? vi va ute och busa och så , mer behover ni inte veta -! jaja , idag har vi varit på ett sommarland, ska inte saga vad det heter for da kanske ni listar ut vart jag ar ,
menmen , det va sjukt stort och valdigt kulfast jag inte akte karusellena, men vattenrutchbanerna och det akte jag iaf ! tankte aka hit och bara uppdatera en snabbis innan maten , och tatuerat mej har jag också !
sjukt snyggt , det ar bara en liten grej men whatever lixxom ! snygg ar den ju , :)

D: varfor gor du dej iordning dej i haret ?
V: sag en snygg tjej forut ska ragga lite ! ;)
D
: du ? hon hade glasogon ...
V
: KNAAAKT

                                                                        

Kommentarer

Kommentera inlägget här sötnos ♥:

vah heter du ?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag kan se det)

har du blogg ?

Skriv här hjärtat ♥:

Trackback
RSS 2.0