packning till ...

ja som sakt va det ju packa jag skulle göra , fick lägga ut inlägget nu för hinner inte senare ,
så nu packar jag för fulla puckar ! kommer ju vara borta hela veckan så jag kommer nog inte ha tillgång till att blogga tror jag ? men om jag har det uppdaterar jag nog säkert , men när jag kommer hem blir det massor bilder och inlägg ! ni får längta och längta . ;d
sitter nu och målar naglarna ? undra vilken färg ? ... jo gröööön , riktig godisgrön så snyggt ! :)
och perfekt när man får lite färg på sej där nere , nej avslöja jag för mycket nu vart jag ska ? :o
ja vi kör såhär : ni får gissa vart jag ska , den som svarat rätt får en länkning ! :)
nej nu ska jag lägga mej och kolla på anna pihl ! <3

bilden på kläderna blev borta. så ni får nöjja er med denna :
om ni inte ser ska jag säga vad som är på bilden :
nya plattången , as bra love it .
löshår
värmeväska till plattisen
leoardnessisär med smycken och grejs i,
louis vouitton nessisär med smink, den är djup fast ser jätte liten ut ,
till nessisär med hårgrejs i (rosa snobben )
bindor !
louis vouitton plånbok
sunglasses
borste
sovögon som jag säger !
mobil + kamera som inte är med på bild
pass ,
hårspray
hårband som inte fick plats i nessisären
laddare t kamera och mobil .

har säkert glömt massor , men whatever ,
huvudsaken är att jag får med allt t resan !
       

                                                                     

Kommentarer
Postat av: Erikhedlund

Du ska till danmark

2010-07-05 @ 12:33:10
URL: http://bilddagboken.se
Postat av: eeeh

jag tror du eh i thailand trorjåå ! :)

2010-07-07 @ 20:41:19
Postat av: maja

danmark!

2010-07-08 @ 21:36:43

Kommentera inlägget här sötnos ♥:

vah heter du ?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag kan se det)

har du blogg ?

Skriv här hjärtat ♥:

Trackback
RSS 2.0