dålig uppdatering !

förlåt för den otroliga tåliga uppdateringen ,
men har som sakt haft fullt upp hela helgen !
måste skriva av mej lite nu så skriver dagarna , men inte allt glöm inte det ! :)

LÖRDAG : ja jag hade ju födelsedagskalas och skit ,
sen på kvällen kom sanna osv !

SÖNDAG : sanna slagga här , mormor och morfar kom så jag fick massa presenter av dom !
nu har jag nyss duschat efter matchen , jag har typ en skada i knät så är svullen och skit hade typ hela burken med linnement på och tejp över hela knät , det hjälpte lite men inte allt , men skit samma jag är ingen fese som inte tål nött , jag är ju sofie starck ju hallå ? det va ju med 97:orna jag spela , dom brukar låna in mej ! :p
men nu ska jag fortsätta förbereda med det hemliga som händer till veckan !

outfit för lördagen :
    

                                                                                  


Kommentarer
Postat av: lisa

av alla som du fick presenter/pengar osv, vad fick du & hur mycke? :D



vill du länka min blogg? jag länkar din då med om du vill, höhö :)

2010-07-04 @ 22:28:30
URL: http://lisajjohanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här sötnos ♥:

vah heter du ?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag kan se det)

har du blogg ?

Skriv här hjärtat ♥:

Trackback
RSS 2.0